torstai 9. syyskuuta 2010

Hyvää syystä!!

pikkusia pupusia
Hei jes tänään mä aloitan tän blogini vaikka tää olis kamalan ruma. Sillä olen innoissani ottanut IIIHANIA kuvia Marjakankaan pienistä söpöistä yksityiskohdista ja laajoista maisemista kans. Niillä siis aloitan tämän blogini, joka tulee käsittelemään myöhemmin myös jotain.  Tällä hetkellä on joululahjojen tehtailu käynnissä!!! JOOJOo! Joulu on jo ovella. Ja pinnalla on myös koulun aloittaminen ens viikolla! Ja 4H-kerhon vetäminen. Ja urheilu (?!! HAAAHHahahhahahaa!)
Ehkäpä siis näistä ensi jaksossa. Mutta nyt, ensipalat Marjakankaan miljöökuvista, olkaa hyvät:

Ihana sysky ja pallopelto!

Mun pojat, Iisakki ja Shakira Korpi <3

Kiva kukka. En oo muistanu kastella oikeen koko kesänä. Silti elossa. Näitä lisää!

kauhunukke

Ja vielä ylllärikuva!!! Tällanen ihana kirje tuli eilen postissa!! Kiitos Oulun poliisilaitos!! <3

6 kommenttia:

  1. Eihän tää ole ruma blogi, hassutus :)
    Ihania kuvia, kateeksi käypi.

    Paljonkos muuten tuli ekstraa toi roin matka kustantamaan? Miten nää ossuit ees tommoseen, ko minen oo ikkää osunu :D

    Onnea opintielle. Mää lähen nyt sinne afrikkalaiseen valssiin - saapahan nähdä miten mun käy... tanner tömisten katoan hiekkapölyyn ikuisiksi ajoiksi. :D

    VastaaPoista
  2. en tiijä vielä mitä toi nopeuttamisekstra tulee maksamaan. nyt tuli vaan toi lappu missä piti tunnustaa. :D rovaniemeltä ku lähtee ajelemaan kemiin päin nii on aika mahoton olla törmäämättä. niitä on varmaan useammin ko katulamppuja.. en vaan ollu oikeen tässä maailmassa varmaan ko ajoin (KÄNNISSÄ!!) haha. no ei iha. hei kivaa afrikkaa! mä lähen syömään ja sit mulle tulee kauhukakaroita hoitoon! pitää siis ettiä kypärä ja muut jääkiekkosuojat. haha! toivottavasti laura ei lue tätä!! :D

    VastaaPoista
  3. heh x) vai kauhukakaroita =D
    IHANA tää sun blogi <3

    VastaaPoista
  4. JES Mansikka sää teit sen, sulla on varmast lukijakuntaa (onko se sana?) !!! <3

    VastaaPoista
  5. hei laita minusta navettakuva, oon niin ihana niissä!

    VastaaPoista
  6. Kiitos samoin, ja kivaa kun sinäkin liityit "blogosfääriin" :)

    VastaaPoista