torstai 6. elokuuta 2015

Taas on vierähtänyt..

Mulla tulee näköjään aika ajoin armoton ällötys tätä blogia kohtaan ja sit en voi pitkään aikaan kirjoittaa mitään. Tuntuu ihan turhalta koko blogi. Mutta voisin taas koittaa innostua, sillä on tää kyllä sikäli kätevä että tulee taltioitua muistoja vähän ylös mikä on hyvä asia koska mun muistikapasiteettini on hyvin rajallinen.

Oon siis näemmä kirjoittanut tänne melkein vuosi sitten viimeksi. On vähän siis päivitettävä tilannetta. Mun ja meidän maailma täällä marjakankaalla on mullistunut ihanasti. Sylissäni pötköttää neljä kiloinen rakas. Huomenna 9 viikkoa täyttävä ihmislapsi. Minusta tullut. Aika hurjaa! Se on nätti ja ihana ja täydellinen. Meitä on viimein kolme. Joten jos mä vaikka nyt jaksan päivittää tätä blogia reippaammin,  on varmaankin tämä typy myös näkösällä täällä. Ettette ihmettele sit että no kuka ihme toi tyyppi on. Se on meijän kersa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti