tiistai 10. huhtikuuta 2012

Mul o kauhee ressi!

Aina ku on ollu vaiks ees yks päivä vapaata niin tuntuu että kaikki kaatuu niskaan. No ei siitä sen enempää, vaan kahtokaa mitä mää tein!

Tyyny!
Joo tämän tyynyn tarina on siis sellainen että se on pantu alulle jo joskus vuosi sitten. Eilen sain jonkun hirveän hepulikohtauksen ja surrautin sen valmiiksi! Oon aika happyhappyjoyjoy vaikka siitä ei kovin häävi tullutkaan mutta tuli etes jotakin jee! Tässä mä voin istua ja laulaa karaokee keskenäni. siis ku mikissä on nii lyhyt johto ettei se yltä kauemmas nii istun sitte naama kiinni telkkarissa ja hoilaan.
Karaokesta tuli mieleen että lauloin tässä taannoin karaokea aivan tosi hirveän kamalan kuulosesti ihmisten ilmoilla ja häpeän sitä ehkä taas koko loppuikäni. Ehkä keskityn harrastamaan sitä hommaa ihan vaan kotosalla tässä mun karaoketyynyllä...
Taustalla näette myös PIENEN osan meidän liesituulettimesta. Esittelen sen teille myöhemmin. Se on kans yhenlainen nähtävyys sanoisinko näin. 
Okei joo olipas mukava tuhlata aikaa tähän blogiin nyt monta minuuttia mun elämä ehkä kaatuu tähän sillä mun pitäis olla jo taas tukkaputkella ties missä voi elämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti