sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kirppisvinkkis

Ihan pikku vinkki kaikille turisteille, että Kinnulassa on yks aika hyvä pieni kirppis, josta tekee aika usein ihan kivoja löytöjä! Siel on myös tosi iloinen kauppias joka on myös aika pollo. Siis pollo on hyvä juttu.
Tässä mun ehkä lempparilöydöt kyseisestä puodista:

Niiin ihana elokuvana, luultavasti myös ihana kirjana!



Aivan liian magee ronsu!



Tämä kirja on painettu vonna -35 ja oli jo
 niin kauniin näkönenkin että nam.

Hinnat ei Vuokon kirpparilla päätä huimaa ja tuohon viimeseen kirjaan rouva kirpparikauppias ite yritti vielä tingata kahen euron alennusta! -? no ei menny kyl läpi.

Joo sitten lisään tähän vielä yhen askartelupaskartelujutun. Mä siis tykkään askarrella ihan sikana, mut oon siinä tosi huono. Oon päättäny silti askarrella hirveästi nii ehkä joku päivä vahingossa joku juttu onnistuu!
Serkkutytöllä oli synttärit. Aattelin oikein tehä kortin ja ettiä jonkun ihanan hunajaisen ja kauniin runon/värssyn. Mun kieroutunut mieleni ei kuitenkaan tietenkään voinut hyväksyä mitään sellaisia ihania ja imeliä, vaan ainoastaan jotain hieman julmaa huumoria. Olen säälittävän huono sanomaan mitään kaunista yleensäkään. Anteeksi vaan siitä kaikille. Toivottavasti ymmärrätte että minulla silti on sydän jossain täällä sarkastisen ja ilkeän pintani alla.
Tästä kortista tuli ihan kiva, mutta eihän tuo kyllä mitään hirveän innovatiivista ja speciaalia ole.


Maija olet rakas

2 kommenttia:

  1. Haha..ossaathan sää paskarrella. Mullon siitä todiste. Ai että tuli nyt hirrrrrmu ikävä!!! Pus pus! <3 -Maija

    VastaaPoista
  2. oli kivvaa nähä tännää. <3 olin vaan ihan tos väsynyt. mut nähään sitte pirteämpänäki päivänä! :)

    VastaaPoista