sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Emännöintiä: Siivous

Kokeilin eilen jotain ihan uutta ja siivosin meidän talon. No ei vais. oon siivonnu ehkä kahesti aiemminkin. No en mä siitä siivoamisesta jaksa kirjottaa, vaan ku koska kukaan ei pölähdä meille sillon kun oon siivonnut, niin päätin ottaa muutaman kuvan, sillä huomenna ei enää kerkeä. Nimittäin nähdä tätä taloa tässä kunnossa. Oon supernopea levittämään tavarat pitkin lattioita ja joka paikkaa.


Täs ois niinq meidän olkkari ja keittiö yläkerrasta kuvattuna.

Ja sit yläkerta olkkarista käsin kuvattuna. Kaiteet
on tehty Marjakankaan vanhoista heinäseipäistä.
Minä ja iskä ja äiskä tehtiin ne.

Anopilta ja Appiukolta saatiin ronsu! Se ottaa
vieraat vastaan pianon päältä käsin. Tai no ei
meillä kyllä ees käy vieraita.

Tämä pötkylä on nimeltään liesituuletin. Eikö
näytäkin vähän silmiltä nuo lamput ja eikö tuo
tuossa keskellä oo sitte semmonen vertikaalihymy?
Oon ihmetelly että mikä se semmonen on kun se
petrinyygoord laulaa siitä mut siis sehän täytyy
olla toi.

Erkk(er)i. Tarttis tehä uus pöytä.

Ööö joo tein tuollasen puun seinään. Hitto kun en oo
oikeen kuvataiteellinen. Mutta kyllähän tuon puuksi tunnistaa?
Ja sit o Viron tuliaisia ja muratti jonka kastelun oon muuten
unohtanu ja sit sukujuhlasta voitettu pentikin lintu ja
maapallokin mulla on siinä ja sitte Aili-mummun tekemä kuus!
Vai onko se kukka?





kaverukset
taulu tuotiin Dominikaanisesta tasavallasta


Tän pöydän tein jouluksi jämälaudoista joita
nyysin äiskältä ja iskältä. Tällä hetkellä ois
tekeillä myös samantyylinen tv-taso.

take a closer look








 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti