maanantai 21. toukokuuta 2012

Projekti Mökki

Meil on tuolla pellolla sellanen hylätty hirsimökki joka on tehty joskus 90-luvun alussa ja sit se on jääny kesken ja se on taittu vähän niinku unohtaakkin. Siellä pellolla on myös lähde ja sinne on kaivettu lampi johon tulee siis vesi siitä lähteestä. No se mökki on aika repsahtanut ja lampi rehottunut.
Mä kuitenkin olen päättänyt saada siitä sellaisen hyvin läheisen kesämökin. Projekti etenee kyllä aika hitaasti, sillä on kaikenlaisia töitä ja muita ärsyttäviä juttuja jotka yrittävät tulla täyttämään mun päiviäni.
Joo siinä mökissä on siis yks huone ja sauna ja sit sellanen vinttikammari jotka kaikki on ihan asuinkelvottomassa kunnossa. No huoneeseen tehtiin uus lattia ja listoja ollaan laiteltu ja uus ovi jajajajaja sit on maalattu kaikki pinnat:


tässä seinät on maalattu ja lattia on uus mutta
maalaamaton. sininen mööpeli keskellä on Porin
Matti, jonka muuten maalasin uudelleen.
Tshihihi. En kerro minkä väriseksi. Otan siitä
 kuvan joku kerta.

lattia är blö!
Joo elikkä listojen laittaminen on vielä hieman kesken ja ehkä hieman pitäis maaliakin sutasta joihinki kohtiin. Sit kuskaan kamat tupaan ja alan suunnitella saunan ja lammen remontointia.

okei no myönnetään tää ei nyt liity aiheeseen,
mut löysin mun kameralta tällasen kuvan
niin halusin laittaa sen tänne että kaikki näkis
että mäkin joskus oon leiponu ihan oikeasti!


1 kommentti:

  1. wooow minulla on männy nää iha ohi nää kirjootukset! paras blogi!

    VastaaPoista