tiistai 5. kesäkuuta 2012

Goodbye for lonely days! sanoo Esa ja Vesa.

Tänään oli aika tosi vaiherikas päivä. Mäpäs kerron ihan alusta.
Joskus aikaa sitten sain tietää että Pihtiputaan suoramyynnissä myydään kananmunia suoraan tilalta. Laskin yhteen kaks plus yks on neljä ja päättelin että sitä kautta löydän E:lle ja V:lle tyttöfrendit. Kipin kapin pihtiputaan suoramyyntiin josta sain numeron. Soitin numeroon jossa sanottiin ettei oo myyntiin asti kanoja mutta hän tietää erään pariskunnan jolla vois olla mutta hän ei muista heidän nimiä. Naapurin nimen vain. No googlasin sen naapurin numeron ja soitin ja hän sanoi että joo on naapurissa kanoja mutta hänellä ei oo numeroa, ovat salaisia. No tänään siis kaarasin siihen suoramyyntimunien ohjaaman miehen naapuriin eiku miten se meni. Oli vastassa IHANA pariskunta joilla oli kanoja ja koiria ja hevosia ja kissa. Mutta ei kanoja myyntiin asti. Mutta ei se mitään. Heillä oli taas minulle numero. Kiitin kovasti ja lähdin ja soitin heti saamaani numeroon. Siellä vastasi kiva mummu joka lupasi mulle kolme kanaa. No minä siltä seisomalta jatkoin sitten maakuntamatkaani seuraavaan pitäjään ja siellä mulla oli siis vastassani tosiaan ihan supermukava mummu, jolla oli kanoja, kukkoja, kissa, ALPAKOITA, RIIKINKUKKO ja kana ja kuttuja ja huhhuh mitä kaikkea muuta! Hierottiin kanakaupat kun olin ensin vannonut kohtelevani hänen kanasiaan kuin kukkia kämmenillä. Kanat laatikkoon ja vielä kahvit ja räiskäleetkin paistoi minulle se mummu! Yritti myös kaupata kuttuja ja oi voi että minä haluaisin hakea vielä nekin siltä mukavalta mummulta! Huh mikä päivä!
Mutta siis nyt meillä on kolme maatiaiskanaa! ne on ihania!

Nuori neito kauneimmillaan

ihanoita!

Esa alko heti teerenpeliin



Ja Vesa meni tuttuun piiloonsa laatikkoon.

Yritti ilmeisesti esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Toimii!

Joo kyllä se on kuulkaas sillä lailla ettei naiset välitä elvistelystä. Esa alko heti pörhentelemään nii akkoja ei kiinnostanu pätkääkään. Sit Esaa ottiki päähän sen verran että hyppäs aidan yli ja tuumi että pitäkää tunkkinne senki pihtarit. Vesa taas esitti ujoa poikaa ja oli niinku ei tyttöjä huomaiskaa nii ei menny varmaan viittä minuuttia kun oli jo rakkaushommia.

1 kommentti: