keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Mustaa kellertävällä

Oon vähän ehkä hieman hurahtanut vanhoihin kirjoihin. Ja varsinkin lastenkirjoihin. Ihania tarinoita ja jotenki ihan hassuja! Nämä oon löytäny kirppareilta:

Tästä minä lausun Kallelle aina (kerran oon lausunu) aamupalan kyytipojaksi hassuja eläinrunoja.


Tämä vois olla meijän Esa.
<3
Tämän löysin jostai Kokkolan kirpparilta
ku käytii anopin kaa ostelee!
Isänmaallista!
Vuokon kirpparilta
Ihania näytelmiä, satuja ja runoja ja vaikka mitä!
Vuokon kirpparilta
Meidän uusista kanoista joku taitaa olla
nimeltään Pauliina!
Japanilaisia satuja!!! Ihana!
Kokkolanvallotusreissulta!
Osaispa meidänkin kissat poseerata näin maltillisesti.
Aina tulee vaan tärähyskuvia!
hahaha ja tää nyt vaan oli niin yliveto!


Oikein kulturellia päivänjatkoa kaikille teille! <3

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla, niin hauskasti osaat kirjottaa. :) Ja noista kirjoista, mää aina hypistelen vanhoja kirjoja, joskus ostan ja sitte kuitenki annan pois ku jos joku muu tarviski niitä mua enempi. Pöhölö minä...

    VastaaPoista
  2. ...ai niin...mun blogissa on sulle haaste, jos sellaisia harrastat. :)

    VastaaPoista
  3. hei Teija! Kiitos hirveästi! :) voi että haluan kyllä harrastaa haasteita mutta en oo ehtiny eli suomeksi saanut aikaiseksi! mutta joku päivä vielä kyllä alan harrastaa! Ois niin mukava muutenkin sukeltaa tähän blogimaailmaan syvemmin ja kirjottaa paljo enemmän!

    VastaaPoista