perjantai 27. heinäkuuta 2012

Marjatta ja Kaarlo

Huhhuh mun pitäis ihan oikeasti olla tekemässä jotain aivan muuta kuin kirjottamassa jotain tyhjänpäiväisiä aivopieruja tänne. On pientä paniikkia havaittavissa, mutta silti haluan esitellä kaikelle kansalle mun uudet lapsukaiset.
Voi ei en voi tehdä tätä nopeasti vaan ensin mun on selostettava se että olin keskiviikkoiltana ongella parin ihan kivan tytön kanssa. En oo onkinu varmaan 10 vuoteen ja voi se oli niin hauskaa ja sitten tulin ihan tohkeissani kotiin niitten pikkusinttien kanssa (oli yks isompikin, mutta se ei ollu mun saalis niin katkeroituneena siitä etten itse saanut sitä vonkaletta, en aio edes mainita koko asiaa), oli Kalle vähän hassun näkösenä vastassa pihalla. Menin kahtoo että mitähän typeryyksiä se tällä kertaa on oikeen tuusannu niin voi elämä ja pamaus kun näin mitä meidän pihaan oli tupsahtanu:



Siis ei oo todellista! OMG!! Meille tuli lampaita!! Oivoi olin ajatellut että en minä tälle kesälle uskalla ottaa määkijöitä kun ei ole aikaa tehä aitausta jne. mutta siis ääääää!!! Ihanaaaaaaaaaaa! Ja siis tuo aitauskin tuli samassa paketissa! Voi ei en tiijä miten päin olisin ja kuinka paljon voisin tätä hehkuttaa että se olisi tarpeeksi.
Saatiin siis Marjatta ja Kaarlo häälahjaksi eräiltä superihanilta joiden nimiä en viitsi tässä mainita. Kiitos Anne ja Jarkko ja Roosa ja Roope ja Ronja ja Reetta ja Rasmus ja Riia ja Roni! <3

Niin ja meillä on myös tipuja joista kissa on syöny melkeen kaikki. En ehi nyt laittaa kuvia niistä jälkeenjääneistä. eikun jäljellejääneistä. mutta laitan myöhemmin! Nyt pittää mennä siivoomaan ettei pappi pyörry kun se tullee käymään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti