maanantai 17. syyskuuta 2012

Ruoho on vihreämpää..

Siis meillähän ei oo sen vertaa rahaa että voitaisiin ostaa ruohonleikkuri. Päätettiin sit käyttää orjatyövoimaa ja valjastaa Marjatta ja Kaarlo trimmaamaan meidän piha.
Ensin ne oli molemmat sitä mieltä että koko idea on ihan paska ja ne paljon mielummin pysyttelee himassa, sillä muu maa on mustikka. Pienellä painostuksella saatiin kaverukset kuitenkin kiskottua hommiin.


"mums mums"


namnam



Loppujen lopuksi Marjatta myönsi että ruoho tosiaan
on vehreämpää aidan toisella puolella.


Oon muuten tehny taas ihan SIKANA kirpparilöytöjä. lähinnä kyllä vaatteita. Ja koska tää ei taida olla oikeen mikään muotiblogi niin en ehkä ota kuvia itsestäni ne päällä tänne... Mulla on oikeasti niin paljon vaatteita etten ehi käyttää niitä kaikkia. Siis kun melkein joka päivä mulla on päällä jotku pieruverkkarit. Kun en mä jaksa vaihtaa koko ajan vaatteita nii sit on iiseintä vetää niskaan jotain sellasta jolla voi mennä vaikka navettaan. Ja siis mun keijumaailmassa navettavaatteilla voi kyllä mennä kauppaan ja kylille. Kylä- ja kauppavaatteilla ei voi mennä navettaan.
Oho jouduin sivuraiteille. Piti kertoa kartasta jonka löysin Vuokon kirpparilta. Sen löysin kyllä jo kesällä. Se on hieno. Kato vaikka:





tämmönen yksityiskohta
Niin ja se on siis TOSI iso. sellanen opetuskartta.
 
oho otin meidän olkkarin lampuistaki kuvan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti